Dag van de Vrijwilliger - Anne-Marie Serru

Op 5 december 2014, over deze onderwerpen: OCMW, Seniorenbeleid

N-VA Oudenaarde ging langs bij Anne-Marie Serru, de echtgenote van bestuurslid Jacques Vander Haeghen. Namens het bestuur gingen Hilde De Smet, Michael De Bode en Ivan Ingels een geschenkje overhandigen aan Anne-Marie om haar te bedanken voor de jarenlange goede zorgen voor haar zuster Martine.Al meer dan vijf jaar zorgen Anne-Marie en Jacques dagelijks voor Martine. Maar ook voordien waren ze al de steun en toeverlaat voor de vader van Anne-Marie en Martine. Na het overlijden van haar vader nam Anne-Marie de volledige zorg op zich van haar zus. Samen met haar man Jacques omringt ze Martine met de nodige liefde en goede zorgen, ondanks een gezondheid die ook haar soms in de steek laat. Dat dit geen evidente taak is, mag duidelijk zijn.Anne-Marie drukte ook de uitdrukkelijke wens uit dat N-VA een absolute prioriteit maakt van het dringend wegwerken van de wachtlijsten in de gehandicaptenzorg en het voldoende valoriseren en ondersteunen van de mantelzorgers.