Maikel Parmentier

Maikel was tot begin 2021 afdelingssecretaris en fractievoorzitter in de gloednieuwe fusiegemeente Lievegem (Lovendegem, Waarschoot en Zomergem). In januari van dat jaar ging hij echter de liefde achterna en verhuisde hij met het gezin naar Volkegem. In ons bestuur neemt hij de functies van secretaris en communicatieverantwoordelijke op zich. Efficiënte en transparante Oudenaardse beleidsvoering wordt de komende jaren zijn belangrijkste speerpunt. Maikel is ook onze vertegenwoordiger in het arrondissementeel bestuur Aalst-Oudenaarde.

Professioneel
Sinds 2019 is Maikel professioneel werkzaam op het partijsecretariaat van onze partij. Als communicatiemedewerker sociale media begeleidde hij aanvankelijk de lokale afdelingen en parlementsleden in Oost- en West-Vlaanderen en in de kieskring Halle-Vilvoorde. Sinds maart 2022 neemt hij de nationale kanalen op Facebook, Instagram en TikTok mee voor zijn rekening.